המוקד ארצי לשירותי גביה (Call Center)
מוקד השירות הארצי של מילגם הוקם בסטנדרטים טכנולוגיים מהמתקדמים בעולם. המוקד תוכנן במטרה לגבות ולתת מענה מקיף לכל לקוחות החברה מכל רחבי הארץ.
המוקד הארצי משמש כאמצעי קשר נוסף עם לקוחות הקצה, מוריד את העומס מנקודות השירות הפרונטאליות ומאפשר לבצע תשלומים בטלפון או באתר האינטרנט של מילגם. בנוסף, מבצע המוקד שיחות יזומות ללקוחות על פי דרישת המחלקות ובהתאם להנחיותיהם.
המוקדנים ומנהלי המשמרות העובדים במוקד, אותרו בתהליכי מיון דקדקניים ועברו הדרכה והסמכה מלאה לפני תחילת עבודתם. בכל שנה מחויבים עובדי המוקד לתוכנית השתלמויות במרכז ההדרכה של המוקד כדי להתעדכן ברמה הטכנית וברמת שירות הלקוחות. העבודה מתבצעת בעזרת מרכזיות משוכללות ותוכנות CRM מתקדמות ומאובטחות, המחוברות למערכות הלקוחות ומאפשרות עדכון שוטף וקבוע על כל פעולה שבוצעה.
הנהלת המוקד דואגת להפקת דוחות גביה עבור כל לקוח, למשוב על כל מוקדן (השיחות במוקד מוקלטות לצרכי בקרה) ולאבטחה וגיבוי של כל הנתונים במוקד.
השירותים הניתנים במוקד הטלפוני:
- מוקד תשלומים אנושי.
- תשלומים במענה קולי ממוחשב
- מוקד בירורים אנושי
- תשלומים באתר ייעודי
- Tele-Collecting (גביה יזומה)
- מוקד עירוני
בנוסף, ערוך המוקד לקבל משימות מותאמות אישית מכל רשות, תאגיד או חברה בהתאם לצרכים ולמשימות השוטפות.
המוקד ארצי לשירותי גביה (Call Center)
מוקד השירות הארצי של מילגם הוקם בסטנדרטים טכנולוגיים מהמתקדמים בעולם. המוקד תוכנן במטרה לגבות ולתת מענה מקיף לכל לקוחות החברה מכל רחבי הארץ.
המוקד הארצי משמש כאמצעי קשר נוסף עם לקוחות הקצה, מוריד את העומס מנקודות השירות הפרונטאליות ומאפשר לבצע תשלומים בטלפון או באתר האינטרנט של מילגם. בנוסף, מבצע המוקד שיחות יזומות ללקוחות על פי דרישת המחלקות ובהתאם להנחיותיהם.
המוקדנים ומנהלי המשמרות העובדים במוקד, אותרו בתהליכי מיון דקדקניים ועברו הדרכה והסמכה מלאה לפני תחילת עבודתם. בכל שנה מחויבים עובדי המוקד לתוכנית השתלמויות במרכז ההדרכה של המוקד כדי להתעדכן ברמה הטכנית וברמת שירות הלקוחות. העבודה מתבצעת בעזרת מרכזיות משוכללות ותוכנות CRM מתקדמות ומאובטחות, המחוברות למערכות הלקוחות ומאפשרות עדכון שוטף וקבוע על כל פעולה שבוצעה.
הנהלת המוקד דואגת להפקת דוחות גביה עבור כל לקוח, למשוב על כל מוקדן (השיחות במוקד מוקלטות לצרכי בקרה) ולאבטחה וגיבוי של כל הנתונים במוקד.
השירותים הניתנים במוקד הטלפוני:
- מוקד תשלומים אנושי.
- תשלומים במענה קולי ממוחשב
- מוקד בירורים אנושי
- תשלומים באתר ייעודי
- Tele-Collecting (גביה יזומה)
- מוקד עירוני
בנוסף, ערוך המוקד לקבל משימות מותאמות אישית מכל רשות, תאגיד או חברה בהתאם לצרכים ולמשימות השוטפות.
שם לקוח: